Blog Created: 1/27/07
Number of entries: 7
Number of comments: 0

Visited Blogdrive Members:
None

Tag this Profile


shyarji khan
General Information

Main blog:
Gender:Male
Occupation:Happily unemployed
Education:School of life
Religion:Muslim
Race/lineage:Asian
Location:Malaysia


Contact Information

Email:
MSN:
Yahoo:


Appearance

Body Size:Fit
Height:5' 5" (165 cm)
Eyes:Black
Vision:Glasses when driving
Hair Color:Black
Hair Style:Straight - Medium
Skin Tone:Fair
Clothing Pref.:Drawers and T-shirt
Undies:Boxers - Cotton Knit


Personal Information

Sexual Preference:Really Straight
Astrological Sign:Scorpio (Oct 24 - Nov 21)
Existing as:Human
Smoking:Quit
Liquor:Never
Exercise:Regularly
Biography/About:i'm kinda guy who's think to much/deep...


Personal Favorites



Four Most Recent Entries

Hujan emas atau Hujan batu
Semalam gua jumpe memember lame.. memember 1 batch study dulu.. diaorg dok cerite pasal ramai memember gua dah blah ke asia tengah, Kuwait, Qatar, Sudan even Saudi pon ade... diaorg pon mebi follow gak by this year... diaorg tanye gua, nape gua stay lg kt m'sia nih... dh la gaji kecik... kene tax lak tuh... kite yg kije, kerajaan lak yg kutip hasil, kalu kerajaan tuh miskin xpe ar.. nih kerajaan m'sia dh kaye dh... negara membangun kan... dh la income tax, toll pon kene byr... kate kemudahan untuk rakyat, tp kene byr.. pastu tax beli kereta plak lg.. almost 300% tuh.. memember gua...
 
HANYA DENGAR CERITA MERDEKA…
TARIKH ITU DATANG SEMULA…………… SEMUA YANG ADA BERBICARA TENGTANG NYA SEMUA YANG DATANG TUMPANG SEMBANG NAMUN PABILA SEDIKIT SAJA MASA BEREDAR MEMORI ITU TERUS SAJA HILANG TERBANG ENTAH KEMANA MENGAPA, KENAPA JADI BEGITU………… KERNA KAMU TIDAK FAHAM MAKSUD SEMUA ITU…. KAMU HANYA MENDENGAR…………… MUSUH DURJANA PERINTAH NEGARA ORANG PUTIH PENIPU BESAR SEMUA KHAZANAH MAHU DIBOLOTNYA KETUANAN RAJA BAWAH PENGARUHNYA ANAK BANGSA DIPERKUDA HILANG HARTA, DARJAT ,...
 
Terlena dlm kelam...
Satu petang satu masa mimpi aku terlena sendiri riuh piruk menghinda aku mengendong pulang keperitan bila mana detik menyepi hanya ketika mimpi aku ketemui yang indah lagi seri impi dan mimpi malam gemilau silau sirna satu dua berdenting tanda mula seperti kemaruk mereka bernafas mungkin lebih mungkin segalanya tidak tertutup gerbang lebih terkopak adanya welcome...welcome... you are trully welcome... jadikan nya seperti diingini impi dan mimpi...
 
nTahpEpEntAh...
pEdE dLm oTaK AkU yG pErtAmA bIle SekAli aku "kEnA"... aKu Tak bEraPA maRaH...mAsuK kAli kE-2... AkU muLa mAraH... bIle AkU MarAh... aKu TaK nAk iA bErUlanG lAgi... SbB mAraH AkU uNpRediCtAble...sO.. ThrE's nO 3rD chAngE... yG kEdUa kAlU oRg dAh taK sUke... bIAr TentU hAri nIe AkU tAu... BertErUs tEranG sAje... mAkiN laMe sEmbUnyIkAn... mAkiN tEruK aKiBatnYeR nAntI... yG kEtIgA oRg yG sUkE ikUt kEhenDak kIte seBenArNyeR bKn sAyanGkaN kIte... Dia cUme peNtiNgkAn dIrinYeR seNdIri saJe... wAlaU bEndE tuE baHyeRkAn kIte, dIer 'kAn tUruTkAn kEhenDak kIte... kAtanYer " kErnA saYanG kAn aWk,...
 
www.myrakan.com/shay [ rigz cr3w ]






Copyright © 2003 - 2004 NeverX All rights reserved.
Tag board Rules     Privacy policy     Terms of Service