Blog Created: 4/23/11
Number of entries: 1
Number of comments: 0

Visited Blogdrive Members:
None

Tag this Profile


dyldilly
General Information

Main blog:wordy
Gender:Female
Occupation:Student
Education:Bachelors degree
Religion:Islam
Location:Malaysia


Contact Information

Email:dhilahhana@yahoo.com


Personal Information

Sexual Preference:Really Straight
Astrological Sign:Leo (July 23 - Aug 22)
Existing as:Human
Smoking:No Way
Liquor:Never
Exercise:Occasionally
Your Home:Live at the dorm
Biography/About:eat. chat. laugh.
Likes:stars
Dislikes:snakes. scorpions. frogs. euhhh


Personal Favorites



Four Most Recent Entries

1. Mia
“That’s all for now. Kita tutup meeting ni dengan tasbih kifarah dan surah al-‘Asr.” Abang Faiz menyudahkan mesyuarat petang tu. Aku tarik nafas lega. Nasib baik dah habis. Tak sanggup rasanya nak berlama-lama di situ. Banyak lagi kerja tertangguh. ****************************************** Sampai kat bilik, aku bagi salam. Gelap je bilik ni, tak ada orang. Tak balik kelas lagi la maknanya penghuni-penghuni bilik ni. Aku masuk dalam compartment aku, letak beg atas bangku dan buka tudung. MasyaAllah, letihnya…. Aku cari handset dalam beg atas bangku, hantar mesej kat Iffah tanya dia kat...
 






Copyright © 2003 - 2004 NeverX All rights reserved.
Tag board Rules     Privacy policy     Terms of Service