Blog Created: 8/23/05
Number of entries: 79
Number of comments: 31

Visited Blogdrive Members:
None

Tag this Profile


alyza
General Information

Main blog:Laman Nurani
Gender:Female
Religion:Islam
Location:Malaysia


Personal Favorites



Other Blogs I Author

 BlogAuthors/Profiles    
 alyza


Four Most Recent Entries

Selamat Hari Raya - 2014
Assalamualaikum..... dah raya ke 6 dah... Alhamdulillah... tahun nie fdapat lyza beraya bersama keluarga... kerana pada tahun lepas lyza beraya di wad... tp masih lum terlabat lagi nak ucap Selamat Hari Raya.... hihhihihi SELAMAT HARI RAYA buat semua yg mengenali lyza... mohon maaf andai selama nie lyza ada tersalah kata...terumpat ke.. seouluh jari dipohon ampun maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki... #kosongkosong ea... hihihihi SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN
 
Selama Berpusa
Assalamualaikum.... Syukur Alhamdullillah sudah hari ke 14 kita semua berpuasa... walaubagaimana pun di sini sy nak mhon Maaf maaf maaf maaf~ di atas ksilapan sy,klmahan sy..kpd sesiape yg ade trase hati...,dan x suke dgn sikapku..mohon maaf dr ujung rmbut smpi ujung kaki.. (aku hanya seorang manusia biasa tak pernah lepas dari salah dan dosa)hrap jgn smpan dlm hati.. dan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak
 
kembali
Salam buat semua...Ya Allah lame benar tak mengupdate blog nie... dh bersarang.. penuh semak samun dh... hehehe... InsyaAllah lyza akan cuba semampu yg bolehuntuk selalu2 menjenguk kt cni... okay la... lyza pun guna hp susah susah sikit nk update... hehehehe... okay bye.. nnt jumpe lagi
 
Muncul kembali :)
assalamualaikum sume... hye! ingat lyza lg????? lama lyza x update blog nie kan dan bersemak samun... hehehehe...diam x diam dah lebih 4 thnkan.. sebenarnya lyza dah beralih ke blogspot... tp kat situ lyza nyer blog lebih kepada artis korean...update tentang kumpulan kesayangan lyza ada sesiapa kat sini yg obses ngan artis2 korean nie... especially SS501... leh join ngan lyza adala lyza member... sudi2 lah jengok lyza kat sani yea ... alyzass501 kat sini pun lyza xkan lupa... lyza akan cuba update semampu yg boleh... okey la... xnk banyak cakap la... lain hari kite jumpe lg ea... ...
 


POST ABOUT

Display post about?yes






Copyright © 2003 - 2004 NeverX All rights reserved.
Tag board Rules     Privacy policy     Terms of Service