Blog Created: 3/2/07
Number of entries: 46
Number of comments: 11

Visited Blogdrive Members:
None

Tag this Profile


'Shi'
General Information

Main blog:Death_World_69
Birthday:May 17th
Gender:Female
Occupation:Student
Education:High school, Some college
Religion:Catholicism
Race/lineage:Asian
Location:Indonesia


Contact Information

Email:


Appearance

Body Size:Average
Height:5' 5" (165 cm)
Eyes:Dark Brown
Hair Color:Dark Brown
Hair Style:Wavy - Medium
Facial Hair:None
Skin Tone:Light
Best Feature:Lips
Clothing Pref.:Cozy
Tattoo Info:nope
Piercing Info:5 piercing on my ears. hehehe.


Personal Information

Relationship Status:Single - Never Married
Astrological Sign:Taurus (April 20 - May 20)
Smoking:No Way
Liquor:Non-alcoholic beverages only
Exercise:Regularly
Your Home:Live with parents
Biography/About:i'm just an ordinary girl, who lives in an ordinary town, and has an ordinary life; but has a lot of extraordinary dreams
Likes:KAME; BasKetBall; BaSS; Literature; Sleep; having fun
Dislikes:BUTTERFLY; MATH; Physics; Biology; Chemistry; RULES!!
Interests:Literature, Basketball, Bass


Personal Favorites



Four Most Recent Entries

update...
waaa,, udah lama ga nulis2 di blog ini.. wakakakakak.. pengen pulang ke bogor deh.. tapi kaga tau kapan bisa pulang.. byk banget yg mesti gw kerjain di jakt.. Baru2 ini gw dapet masalah sama guru kanji yang baru.. sekarang dy jadi sensian deh sama gw.. moga2 nilai gw ga dimaenin.. kemaren sempet gw masuk kelas dia, trus gw dieeeeeeeem aja. ampe temen2 gw yg laen bingung, ada apa sama gw.. tp kyny dosen gw malah lebih suka sama 'gw' yang pendiem itu.. sebenernya sebelon gw masuk pelajaran dy, gw uda punya 2 pilihan.. gw bakal ngejelekin nilai gw sampe turun drastis, ato gw jadi orang...
 
DREAMS (chapter 1)
Feuer, i called myself. I live alone. Not because i hate being with others, but I just canít live with others. Because Iím different, totally different. I donít know why but ever since i remembered, Iíve always alone. I donít even remember who my parents are. Itís just happening to be me, nobody else. Back then i told you that Iím different, well, hereíre the differences. First, i can burn anything i want; i can make fire in every situation. Iíve just have to think the fire itself and it will became reality. Itís an extraordinary ability, isnít it? And i...
 
Recommended...
BOOK TAIKO-Eiji Yoshikawa Taiko menceritakan perjalanan hidup Toyotomi Hideyoshi, anak seorang petani yang tidak memiliki apapun, merantau mencari tuan di jaman feodal jepang. Toyotomi Hideyoshi yang sejak kecil diberi julukan saru atau monyet, karena wajahnya yang 'katanya' mirip monyet, memiliki sebuah impian yang terus ia pegang walaupun impiannya hampir mustahil, didukung dengan kecerdasanya, ia berhasil menarik perhatian Oda Nobunaga, pemimpin klan Oda, dan bahkan menjadi TAIKO, atau penguasa mutlak Jepang. Novel yang tebal ini membuat pembaca seperti ikut dalam peperangan di jaman...
 
mou nagai yasumi datta.... gosip-gosip-gosip
wah, gak kerasa udah nagai yasumi ajah... nikagatsu gurai.. wah,, lama bener dah liburnya... wakakakakakak.. mainichi-mainichi kerjanya cuman makan, tidur, bengong, ngenet... kegiatan cuman tiap selasa bolak-balik jakarta latian taiko.. trus kelayapan di bogor ketemu sama temen2 sma terus ngegosip deh.. wakakakakaak.. ga guna jg yaa liburan gw... Daripada itu.. ada gosip baru nii tentang mantan sekolah gw.... Our beloved Recheess... kabarnya, ARISEKUNDIATMI finally reached the top.. She became highschool principal.... DAMN!!! setelah gw pikir2 knapa ga adil banget yaa... koq orang...
 






Copyright © 2003 - 2004 NeverX All rights reserved.
Tag board Rules     Privacy policy     Terms of Service