Blog Created: 3/26/06
Number of entries: 1
Number of comments: 24

Visited Blogdrive Members:
None

Tag this Profile


Aerianna
General Information

Main blog:DUNIA NOVELKU
Birthday:October 10th
Gender:Female
Occupation:Teacher / Professor
Education:High school
Religion:Muslim
Service Attendance:Monthly
Race/lineage:Asian
Location:Brunei Darussalam


Appearance

Height:5' 8" (173 cm)
Eyes:Black
Vision:Contact lenses
Hair Color:Black
Skin Tone:Fair


Contact Information

Email:Miftahulhaziqah@hotmail.com


Personal Information

Relationship Status:Married
Astrological Sign:Libra (Sept 23 - Oct 23)


Personal Favorites



Four Most Recent Entries

Laman.... Novelku..
Aku tak tau macamana aku boleh terbuka hati nak menghasilkan blog ni…hatiku terasa mamai nak mencoret disini..mungkin di sini aje tempat aku nak meluah dan mengkongsikan hobby ku yang semakin aktif..dalam mengumpulkan koleksi novel. Dalam almari tu dah banyak koleksi novel yang dah tersimpan selama hampir tiga tahun ni…jadi bagiku yalah nak kongsikan apa yang ada kat almari tu. ..lah Antara penulis novel yang menjadi favouriteku.. Aisya Sofea, Anis Ayuni, Nia Azlea, Bikash Nur Idris, Maa Lee Chuswan, Norhayati Brahim, dan adalah lagi yang lain..lainnya Masa ni yang ada kat...
 






Copyright © 2003 - 2004 NeverX All rights reserved.
Tag board Rules     Privacy policy     Terms of Service